تو خوبی از سامی بیگی

اندیمشک موزیک - آهنگ،عکس،اس ام اس،فیلم،کلیپ،

تبلیغات سایت

 

تو خوبی از سامی بیگی

دانلود اهنگ تو خوبی از سامی بیگی

دانلود اهنگ تو خوبی از سامی بیگی

از sami beigi موزیک جدید و شاد تو خوبی منتشر شد.

تو خوبی منم خوب میشم تورو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم بگو که میمونی پیشم

 متن اهنگ تو خوبی

خوبیات بی انتهاست می درخشی مثل الماس

که حواسم پا به پاته نفسام بند هوای خوب خوش رنگ چشاته

بال قلبم سر جاشه که فقط مال تو باشه

برای من که دیوونم وجودت احتیاجه

تو خوبی منم خوب میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم

بگو که میمونی پیشم

حالا که عاشقونه به پای تو نشستم

دلیل بودنم باش تا وقتی زنده هستم

مثل یک فرار شیرین یه نفس هوای تازه

تو همون عشق قشنگی که واسه بودن نیازه

یه تمنای عجیب حس خوب تو رو داشتن

دلت با من هماهنگه که من میخوام فدا شم

تو خوبی حال من خوبه دیگه جونم تو دستاته

همه دنیا حریفم نیست فدای تار موهاته

منم دستاتو میگیرم مسیرت میشه تقدیرم کنارم باشی میمونم که با تو بهترینم

حجم این موزیک To Khoobi اسکن شد و 8 مگابایت بود.



مطالب مرتبط